poniedziałek, 10 marca 2014

produkty Under Twenty

Hej kochani

Tak, usunęłam ostatniego posta, ponieważ był okropny. Ostatnio nie mam mnie zbyt często, bo cały czas gdzieś wyjeżdżam. Mam nadzieję, że ten cały chaos nie potrwa długo i wszystko będzie tak jak dawniej, czyli n o r m a l n i e. Ten cały weekend spędziłam zaczynając od sesji zdjęciowej, a kończąc na odwiedzinach mojego dziadka w szpitalu. Wróciłam w nocy, więc nie jestem zbytnio wyspana, ale cóż: życie. 


Mam dzisiaj dla Was krótką recenzję moich ulubionych produktów firmy Under Twenty. Poprzednio używałam podobnych kosmetyków do tych, lecz z firmy Garnier. Nie byłam z nich zbytnio zadowolona, więc szybko zmieniłam zdanie i kupiłam kolejne, które w skrócie omówię w dzisiejszym poście. 




Krem BB anty trądzikowy



✎ Zalety

✗ dobrze zakrywa wszystkie zaskórniki
✗ jest lekki
✗ zwalcza pryszcze i nie podrażnia skóry
✗ dosyć tani
✗ nie uczula



✎ Wady

✗ trochę błyszczy się po nim twarz
✗ długo się nie utrzymuje


Jak widać, wad jest mniej, dlatego uważam go za swojego ulubieńca. Opinie zawsze są różne, ale jak na razie zostawiam dla niego dobrą piątkę. Kiedy gdzieś wyjeżdżam, zawsze mam go w swojej kosmetyczce. Jednak na codzień rzadko go mam przy sobie, ponieważ moja skleroza nie zna granic. J



Fluid matujący 



✎ Zalety

✗ wydajny
✗ długotrwały efekt
✗ wygląda naturalnie
✗ działa antybakteryjnie
✗ tani



✎ Wady

✗ czasem nie kryje wszystkich niedoskonałości
✗ zbyt leisty


Opinię na temat tego fluidu mam dosyć dobrą, jednak czasem denerwuje mnie jego leista konsytencja. Przez to czasem efekt nie jest taki, jaki powinien być. W sumie jestem zadowolona z tej firmy. Jej produkty są naprawdę genialne i zdecydowanie zdrowe.


A Wy używacie tych produktów? Jakie są Wasze opinie?



Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin