sobota, 1 lutego 2014

fitness challenge

Hej kochani

Choć na początku mocno ćwiczyłam i widziałam zdecydowane efekty to i tak był taki moment, kiedy miałam już dosyć. Popełniłam wtedy wielki błąd. Przez tą przerwę straciłam ochotę do ćwiczeń, ale kiedy zauważyłam silny wzrost wagi, powiedział DOŚĆ! Teraz już nigdy nie przestanę dbać o siebie, a kiedy będę starsza docenię to! Postanowiłam, że podejmę wyzwanie fitnessowe, czyli FITNESS CHALLENGE! 




















Kontynuuję te ćwiczenia, które robiłam wcześniej z dodatkiem różnych nowości. Być może przyspieszą one ten czas oczekiwania? Przekonam się dopiero, kiedy w końcu ruszę ten tyłek i zacznę działać! Powiem Wam tak, dla chcącego nic trudnego! Weźcie komputer i włączcie ciekawy program do ćwiczeń! To jest tylko i wyłącznie dobra zabawa i świetne samopoczucie! To wszystko jest stworzone właśnie dla Was! Nie czekajcie na ostatni moment!

Więc tak, teraz przedstawię Wam cały plan mojego wyzwania!


Poniedziałek-  trening brzucha z Mel B [klik], trening ABS [klik] , trening nóg [klik] 

Wtorek- trening całego ciała [klik], trening cardio [klik] , trening pośladków [klik]       

Środa - ćwiczenia rozluźniające [klik], rozgrzewka [klik]  

Czwartek- trening z Tiffani [klik]

Piątek- trening z Ewą [klik]

Sobota, Niedziela- krótkodystansowe biegi 



+ zamieniam zwykłe płatki kukurydziane na Nestlé FITNESS!




Podejmijcie się tego wyzwania! Na początku zróbcie sobie zdjęcie przed przemianą, 
a po 30 dniach zróbcie kolejne! Zobaczycie te niesamowite efekty!






Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin