piątek, 24 stycznia 2014

the beginnings of my photos



Hej kochani   

Tak jak wspomniałam w poprzednim pości, uwielbiam wakacje. Jednak jeszcze bardziej kocham wakacyjne fotografie! Kiedy zaczynałam swoją przygodę z fotografią, na początek robiłam zdjęcia moim koleżankom, których efekty możecie zobaczyć poniżej (te zdjęcia robiłam akurat Oli i Alicji). Być może nie byłam wtedy aż tak świetna w zdjęciach, ale koleżankom bardzo się podobały. Według nich, potrafiłam dostrzec niepowtarzalne piękno, które chowało się w nich przez wiele lat. Nawet te, które uważały, że nie są fotogeniczne, wypadły na zdjęciach przepięknie. Nie wiem dlaczego, ale fotografia z czasem stała się dla mnie codziennością. Przychodząc ze szkoły, włączałam komputer i zgrywałam wszystkie zdjęcia. Poniżej wybrałam tylko trzy fotografie, ponieważ spodobały mi się najbardziej ze wszystkich.








 Jak sądzicie, czy moje początki z fotografią były aż tak nieprofesjonalne? A może od samego początku drzemał we mnie jakiś talent fotograficzny? Jak myślicie?


Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin