czwartek, 10 października 2013

Spacerek dla zdrowia...


Dzisiaj miałam skrócone lekcje, więc dosyć szybko wróciłam do domu ;) Tak dla zdrowia wybrałam się wraz z mamą na długi spacer. Było bardzo fajnie <3 Wspólne rozmowy i grzejące słońce, dobrze wpłynęły mi na umysł. O wiele lepiej się teraz czuje :) Kiedy wyszłam na świeże powietrze dostrzegłam piękno natury, na które tak na prawdę nigdy nie zwracałam uwagi. Teraz miałam okazję, aby odciąć się od rzeczywistości i trochę pomyśleć. Mogłam się w końcu porządnie skupić. Może Wam się wydawać to dziwne, ale przez takie zwykłe wyjście z domu, poczułam się jakoś inaczej... Tak lekko i swobodnie. Nie musiałam się już martwić, czy mam coś zadane, czy też nie. Byłam tylko ja i moja mama. Nikt inny. Dzięki temu spacerowi,   mam w głowie mnóstwo pomysłów na kolejne posty i filmiki :) Myślę, że Wam się spodobają, gdyż będzie kilka okazji, aby wypowiedzieć się na jakiś temat.




Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin