środa, 16 października 2013

iPhone 4 S czy Samsung Galaxy S3 mini?

Aloha!

Dzisiaj chciałabym poruszyć temat, który telefon jest najbardziej przydatny :) Pewnie zastanawiacie się, dlaczego wybrałam taki właśnie to. Otóż tak... Nie wiem czy wiecie, ale na mojego bloga wchodzą także chłopcy :) Pomyślałam, że taki post będzie dla nich bardzo ciekawy :) Jeśli Wam się spodoba, będę bardzo szczęśliwa, a jeśli nie to postaram się aby kolejny mój wpis był bardziej ciekawszy :) Jeśli zanudzam-to nie czytajcie tego :)

Jest wiele dylematów i kłótni, który z tych telefonów jest bardziej pożyteczny. Cóż, każdy ma swoje zdanie ;) Specjalnie dla osób, których ciekawi sprawowanie obu tych telefonów, sporządziłam krótkie opisy :) Wszystko napisałam sama :) Nigdy nie kopiuje od kogoś artykułów :)


iPhone 4 S 

Zalety:
- robi świetne zdjęcia
- chodzi szybko internet
- rzadko się zawiesza

Wady:
- słabo trzyma baterię
- często ma jakieś wirusy
- czasami zrywa połączenie w trakcie rozmowy



Samsung Galaxy S3 mini                  

Zalety:
- wysoka rozdzielczość ekranu
- bardzo czuły ekran
- długo wytrzymuje bateria

Wady:
- jeśli ma za mało pamięci, czasami się zawiesza
- łatwo może się zbić
- ekran podatny na rysy 







Mam nadzieję, że pomogłam :)
A jak Wy uważacie? Który telefon jest bardziej przydatny?

Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin