sobota, 21 września 2013

                                  Hejka!

Co tam u Was słychać? U mnie wszystko dobrze. Czuję się wspaniale, bo w końcu wyzdrowiałam :)
Dzisiaj ok. godz. 16:00 występuję wraz ze szkolnym chórkiem w sklepie AUCHAN hihi :* Mam nadzieję, że wszystko pójdzie tak dobrze, że jak tylko wrócę do domu to będę zadowolona. Dla ciekawych zaśpiewam dwie piosenki  ,, Rolling in the deep'' i ''Piosenka Ekologiczna'' z małymi przeróbkami :) Specjalnie dla Was cały czas mam w głowie mnóstwo pomysłów na ulepszanie mojego bloga. Dzisiaj wstałam o 7:00 i zabrałam się za lepszy wygląd ;3 Ostatnio wpadłam na taki pomysł, aby zrobić sobie kanał na Youtube i wstawiać krótkie filmiki o moim życiu :) Oczywiście będą się także pojawiały na tym blogu :) Z czasem moje wpisy staną się ciekawsze, ponieważ będę nabierała wprawy w pisaniu postów. Będę miała więcej pomysłów i nowych inspiracji :) To jest dopiero mój pierwszy napisany post. Oczywiście będzie ich jeszcze więcej :) Ale nie martwcie się, jestem przekonana, że będą o wiele lepsze ;) Moje wpisy pojawiać się będą coraz częściej. Jeśli pozwoli mi na to czas, postaram się pisać codziennie, a przynajmniej co dwa dni. Dalszych pomysłów na ulepszenie bloga nie będę zdradzać :) Zobaczycie je sami, jeśli będziecie często zaglądać na mojego bloga ;3 Chciałabym tylko dodać, że dziękuję Wam za to, że mój blog uzyskał aż 300 wyświetleń!!! Jesteście wspaniali :**

Pozdrowionka

Carly :*



                    


Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin