piątek, 20 czerwca 2014

Jeszcze chwila



*polska wersja*

Kochane Czytelniczki! Przepraszam Was za moją nieobecność, ale miałam długą awarię komputera. Przez to nie mogłam pisać postów. Na szczęście dzisiaj wszystkie części zostały zakupione i znów mogę się z Wami podzielić moimi myślami. Niestety wyjazd mojego taty zmienił moje plany wakacyjne. Nie mogę nigdzie wyjechać na wakacje i spędzę je siedząc w domu. Nic w tej sytuacji nie zrobię, przynajmniej jest to jedyna okazja, aby na dobre pożegnać się ze swoimi przyjaciółmi z dawnej klasy. Od przyszłego roku zmienia się moja szkoła, obowiązki, lekcje, nauczyciele i znajomości. Mam nadzieję, że jakoś odnajdę się w nowej klasie. Liczę na to, że będzie wszystko okej. Obecnie w mojej szkole trwają intensywne przygotowania do zakończenia roku, dlatego od razu biorę się do pracy i uczę się roli na pamięć. Ostatnio, kiedy tak siedziałam nie mogłam uwierzyć ile to już lat minęło od mojego pierwszego dnia w szkole. Wszystkie lata tak szybko zleciały, że nie zdążyłam się tym wszystkim nacieszyć. Niedługo kończę szkołę i z bólem rozstaje się ze wspaniałymi ludźmi, z którymi pracowałam przez kilka lat. Ale cóż, mam jeszcze tydzień, aby ze wszystkimi porozmawiać i pośmiać się. W tym tygodniu przyszła ode mnie paczka od Born Pretty Store. Dostałam od nich przepiękną biżuterię, którą chętnie noszę. Mają bardzo niskie ceny i sama nie mogłam uwierzyć, że te konkretne naszyjniki kosztują tak mało! Za to daję im wielki PLUS! Tak więc, cieszcie się z każdej chwili! Całuję, Carly!

***

*english version*



Dear Readers! Sorry you for my absence, but I had a long computer to malfunction. By this I could not write posts. Fortunately, today all the parts were purchased, and again I can share with you my thoughts. Unfortunately, my dad's trip changed my vacation plans. I can not go anywhere on vacation and spend them sitting at home. Nothing in this situation, I do not, at least this is the only chance to say goodbye for good with their friends from the former class. From next year, changes to my school, responsibilities, classes, teachers and friends. I hope that somehow I will find a new class. I hope that everything will be okay. Today, at my school, intensive preparation for the end of the year, so once I take to work and learn the role of memory. Recently, when I sat I could not believe how many years have passed since my first day at school. All the years flew by so quickly that I could not get enough of it all. Soon I finish school and painfully parted with great people, with któymi worked for several years. But hey, I still have a week to all the talk and laugh. This week came from my package from Born Pretty Store. I got them a beautiful piece of jewelry that you will be happy to wear. They have very low prices and she could not believe that these particular necklaces cost so little! But give them a big PLUS! So, enjoy every moment! Kisses, Carly!


Follow on Isntagram:  @loveeediamonds   and @bpsfashion





Naszyjnik- Born Pretty Store!


iPhone 5s

***

Inne produkty, które zamówiłam:



            Kolczyk-  Born Pretty Store                                    Naszyjnik- Born Pretty Store








Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin