piątek, 2 maja 2014

ogrodowe piękności



*english version*

Dear Readers ! That day was quite cold and damp . I had the impression that in less than a minute he had to rain. But hey, the weather is not dependent on us. From early morning I was shopping . I bought a few things from long saved money and went home . Wait a minute something I ate , thus realizing that not long ago I put a post. So I took over the news that quickly ran outside with the camera . Due to the fact that I liked the colorful flowers in my garden , I decided that I would do them some pictures. After literally ten minutes came home as the weather began to deteriorate significantly . I pulled the card from the camera and I lost myself all the photos. Then I made a short selection of each of them in turn and pasting them into the editor. Then I took up the writing . And that's what it looked like . And in total, so as soon guests will come to me . Enjoy watching images!

***

*polska wersja*

Kochane Czytelniczki! Tego dnia było dosyć zimno i wilgotno. Miałam wrażenie, jakby za niecałą chwilę miał padać deszcz. Ale cóż, pogoda nie jest zależna od nas. Od samego rana byłam na zakupach. Kupiłam kilka rzeczy z długo zaoszczędzonych pieniędzy i wróciłam do domu. Chwilkę coś zjadłam, uświadamiając sobie przy tym, że dawno nie wstawiłam posta. Tak się przejęłam tą wiadomością, że szybko pobiegłam z aparatem na zewnątrz. Związku z tym, że spodobały mi się kolorowe kwiaty w moim ogrodzie, zdecydowałam, że zrobię im kilka zdjęć. Po dosłownie dziesięciu minutach przyszłam do domu, bo pogoda zaczęła się znacznie psuć. Wyciągnęłam kartę z aparatu i przegrałam sobie wszystkie zdjęcia. Następnie zrobiłam krótką selekcję każdego z nich i po kolei wklejałam je do edytora. Wtedy zabrałam się za pisanie. I tak właśnie to wyglądało. I to w sumie na tyle, ponieważ niedługo przyjadą do mnie goście. Miłego oglądania zdjęć!




Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin