wtorek, 6 maja 2014

heavenly sky


*english version*

Dear Readers ! Luckily for me , the weather greatly improved ! It was quite warm and the sun shone more and with greater force . In the end ( in days ) appeared beautiful sky. It was so pure and delicate that I could not resist and took a photo . On this occasion , I decided to go for another session . I hope that the photos you will like , because the first time I did the session itself ! It was quite heavy, especially when you do not have any props , etc. I was forced to put the camera on a different stools . Therefore, I hope for your positive feedback . I also want to note that soon we will see the wonderful vacation in 2014 ! Yet only two months and I can lie on the lovely beach in Egypt. Oh , I'd give the day to find yourself in this place right now. And you have interesting memories of Egypt? Recommend this place for a vacation?

***

*polska wersja*

Kochane Czytelniczki! Na moje szczęście, pogoda znacznie się polepszyła! Było dosyć ciepło, a słońce grzało coraz to z większą siłą. W końcu (od wielu dni) ukazało się przepiękne niebo. Było takie czyste i delikatne, że nie mogłam się oprzeć i zrobiłam zdjęcie. Na tę okazję, postanowiłam wybrać się na kolejną sesję. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają, bo pierwszy raz robiłam sesję samej sobie! Było to dosyć ciężkie, szczególnie kiedy nie mam żadnych stojaków itd. Byłam zmuszona postawić aparat na różnych stołkach. Dlatego też liczę na Waszą pozytywną opinię. Chcę także zaznaczyć, że niedługo doczekamy się cudownych Wakacji 2014! Jeszcze tylko dwa miesiące i będę mogła wylegiwać się na prześlicznej plaży w Egipcie. Och, oddałabym dzień, żeby znaleźć się w tym miejscu właśnie teraz. A Wy macie ciekawe wspomnienia z Egiptu? Polecacie to miejsce na wypoczynek?










Bluzka-Sinsay/ Legginsy-KappAhl/Naszyjnik-Sinsay/Okulary-Sinsay



linkFBTwitterYou Tube

Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin