niedziela, 23 marca 2014

week again


Na szczęście choroba mi już odpuściła, więc mogę powrócić do normalnego świata. Fajnie jest znowu tak wyjść na świeże powietrze i spotkać swoich znajomych. Ale nie mogę pominąć faktu, że zaczyna się kolejny tydzień szkoły, co mnie zbytnio nie cieszy. Jeszcze tylko dwa tygodnie i będę pisać testy do gimnazjum. Tak ten czas szybko zleciał.. Zanim się obejrzę będą już wakacje. Ale cóż, życie jest po to, aby żyć dalej. Och, jak ja kocham cytaty. 

Jedyne co może mi poprawić humor i podeprzeć na duchu to dobra piosenka, obecność przyjaciół i myśl, że już za te 3 miesiące i 4 dni, znów będą niezapomniane Wakacje! Jeszcze pamiętam jak był początek roku.. Wow! Jak tak szybko będzie lecieć moje życie, to ja nie wiem... Minie trzydzieści lat, a ja będę myślała, że tylko sześć. 

No trudno, trzeba się wziąć w garść i działać! Co z tego, że mam 2 szkoły, 3 chóry i pełno innych zajęć dodatkowych, które trwają do 21 godziny. Ważne, że żyję i niczym się nie martwię. Haha. No dobrze, więc życzę Wam pięknej Wiosny i udanego tygodnia! U mnie we wtorek wywiadówka...Ojj :D








linkFBTwitterYou Tube

Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin