środa, 19 marca 2014

jestem silna, umiem żyć bez ciebie

*motywacja*
baby, care, child, dad, daddy, family, father, happy, mama, mom, mommy, mother, papa icon
To, że ze mną skończyłeś raz na zawsze nie oznacza, że usiądę w kąt i będę się nad sobą użalać. Wręcz przeciwnie! Dopiero teraz zacznę cieszyć się swoim wolnym życiem. Tak, to właśnie zrobię! Jestem w końcu z planety Wenus, a Ty z Marsa. Różnica, nie? Nie obchodzi mnie to, że wolisz inną ode mnie. Przynajmniej zrozumiałam, że nie byłam warta Twojego ''cennego'' czasu. Licz się z tym, że kiedyś znajdę o sto koroć lepszego od Ciebie i wtedy Ty znadziesz się w sytuacji, której ja obecnie jestem. Wiec, że ja się nigdy nie poddaję, a walczę!

cake, cake shop, cupcake, dessert, patisserie iconcake, cake shop, cupcake, dessert, patisserie iconcake, cake shop, cupcake, dessert, patisserie iconcake, cake shop, cupcake, dessert, patisserie iconcake, cake shop, cupcake, dessert, patisserie icon


A Ty? Miałaś podobną sytuację? Byłaś kiedyś tak rozczarowana z pewnej osoby, a równocześnie wściekła? Musisz jednak pamiętać, że bez względu na to, jak tragiczna jest ta sytuacja, musisz być dobrej myśli i nie martwić się! Bo zawsze znajdziesz jakieś wyjście. Musisz wiedzieć, że jesteś człowiekiem wartościowym i nawet jeśli popełnisz jakiś błąd, możesz liczyć na pomoc innych. Przecież każdy człowiek popełnia w swoim życiu różne błędy. Dlatego uśmiechnij się i idź do przodu, bo na pewno masz na kogo liczyć!







linkFBTwitterYou Tube



Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin