niedziela, 26 stycznia 2014

wygraj design bloga♥

Hej kochani  

Dzisiaj mam dla Was ciekawy konkurs. Do wygrania jest design zrobiony przeze mnie! Bardzo dużo osób pisze do mnie właśnie w tej sprawie więc postanowiłam, że taki konkurs będzie świetnym rozwiązaniem! To jest całkowicie bezpieczne! Nie musicie mi podawać żadnych haseł. Cały projekt robię według życzeń ♥




Warunki udziału w konkursie:

♥ Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga klik

♥ Musisz polubić mój fanpage na Facebooku klik
                                               
                                                  

♥ Napisać w komentarzu swój e-mail i nazwy pod którymi wszystko polubiłeś i obserwujesz

***

Aby zwiększyć swoje szansę, można wstawić podlinkowany banner na blogu






♥~Nie akceptuje pod tym postem komentarzy, które nie są zgłoszeniem~



Powodzenia! Zgłoszenia przyjmuję do 5 lutego!



Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin