piątek, 3 stycznia 2014

rosegal giveaway!

Hej kochani!

Ostatnio otrzymałam bardzo miłą wiadomość od firmy Rosegal. Napisali, że są zainteresowani współpracą ze mną. Oczywiście kiedy weszłam na ich stronę byłam pod wielkim wrażeniem.Mają na prawdę ciekawy asortyment i bardzo niskie ceny w porównaniu do innych sklepów internetowych. Najbardziej podobają mi się z ich strony cudowne sweterki i płaszcze. Ale to nie koniec. Ekipa z Rosegal, przygotowała wraz ze mną małą niespodziankę. Możecie wygrać jedną wybraną rzecz z tych poniżej za max.20 dolarów (60zł)






Co należy zrobić?

1. Zaobserwować mojego bloga

2. Za subskrybować mój kanał na You Tube: klik

3. Polubić fanpage Rosegal- klik


Żeby zwiększyć swoje szanse:

Dodatkowo polubić mój fanpage- klik


Proszę napisać w komentarzu:

*e-mail
* Imię
*Nazwę, pod którą wszystko wykonaliście

* Rzecz, która najbardziej Wam się spodobała


Linki do tych ubrań:

klik


Każdy ma szansę, więc weźcie udział w tym konkursie! 

Powodzenia!


Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin