czwartek, 3 października 2013


Hejka!

Dokładnie wczoraj, mój blog obchodził swoją miesięcznicę!!! Kiedy wchodzę na bloga i widzę tyle wejść oraz komentarzy bardzo się cieszę. Nawet zwykłe serduszko pod postem sprawia mi dużo radości <3 Możecie sobie wyobrazić, jak bardzo poprawia mi to humor ;3 Dziękuję Wam bardzo <3    
                                                                                                                                                            Dzisiaj, mam dla Was kolejnego posta. Myślę, że ciekawego ;) No więc zaczynam... Tego dnia byłam na wycieczce do Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego (w skrócie MRU) Było na prawdę super. Wraz z grupą wspaniałych przyjaciół podróż minęła bardzo szybko. Ciemne korytarze, zwisające nad głowami nietoperze i niesamowita adrenalina, towarzyszyła nam, kiedy schodziliśmy w podziemia. Była to niezapomniana chwila... Wycieczka udana. Ciekawe rejony, które warto zwiedzić. Bardzo Wam polecam to miejsce. Szczególnie jeśli lubicie historię ;) 



 Kurtka-KappAhl/ Spodnie-KappAhl/ Buty- [KLIK] 

Dodatkowo, chciałabym Wam udostępnić moje konta na różnych stronach:

MODNA POLKA [KLIK]

INSTAGRAM [KLIK]

TWITTER [KLIK]

YOU TUBE [KLIK]


Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin