sobota, 5 października 2013

Aloha!


Dzisiaj miałam dosyć spontaniczny dzień. Od rana zakupy :) Szczerze mówiąc, nie byłam nimi aż tak bardzo zmęczona. Wpadłam na pomysł, aby dzisiaj zrobić dla Was sesję czarno-białą. Uwielbiam kiedy zdjęcia są robione w tych właśnie kolorach i pomyślałam, że taka nowość może Wam przypaść do gustu tak jak mi.  Niektóre zdjęcia robiła moja mama i jestem z niej bardzo dumna hehe :*

Specjalnie, aby robić filmiki ściągnęłam sobie na komputer najnowszą wersję programu Windows Movie Maker. Ale oprócz tego nagrałam swój pierwszy filmik, który dotyczy kupionych dzisiaj butów. Chciałam Wam pokazać, jak się w nich chodzi. Czy dobrze, czy też nie. Sami oceńcie ;) Myślę, że Wam się spodobają <3 No to zapraszam do oglądania dzisiejszych zdjęć oraz do komentowania <3





 






Koszula-H&M/ Buty-Lucky Shop

A oto obiecany filmik: 


Music: 

                                                          Claydee - Sexy Papi


Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin