niedziela, 29 września 2013

MÓJ KOCHANY PUPIL

  Chciałabym Wam przedstawić mojego kochanego pieska rasy Shih-Tzu. Wabi się Fifi,
 ale dość często wołam na nią Fifunia <3 Jest bardzo przyjaznym i kochanym pieskiem. Kiedy widzi, że jest mi smutno, przychodzi do mnie i stara się mnie pocieszyć :* Uwielbia jeść.
  Pamiętam, kiedy raz na ogródku mieliśmy grilla. Po zakończonej imprezie wszyscy poszli do domu. Oczywiście zapomnieliśmy o jedzeniu..... i.... o naszym piesku. Kiedy wróciliśmy posprzątać stół na ogródku, Fifi siedziała na nim i częstowała się przepyszną karkówką, która specjalnie była zostawiona dla mnie :D Mam tyle wspomnień, że mogłabym długo opowiadać, a mój wpis nie miałby końca.
 Chociaż ma dopiero dwa lata, jest bardzo mądra. Pewnego lata, nawet ją szkoliłam na psa tropiącego. Z czasem jej wychodziło, ale czasami się myliła. Teraz jest już zawodowcem ;) Bardzo ją kocham. Nie wyobrażam sobie życia bez niej. Gdy jej nie ma, jest cicho i smutno, ale jeśli jej małe łapki przekroczą drzwi naszego domu, znowu jest wesoło i radośnie :)






Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin