poniedziałek, 30 września 2013

DZISIEJSZY DZIEŃ I ZAKUPY


   Hejka! Byłam dzisiaj na zakupach w Galerii Handlowej ''M1''. Miałam wejść tylko na dziesięć minut, aby obejrzeć co jest, ale wyszłam dopiero po prawie trzech godzinach :) Weszłam do każdego sklepu, który wydawał mi się ciekawy. Byłam w H&M, Mohito, New Yorkerze, Divie i Reserved :) Ogólnie byłam w moich ulubionych sklepach , w których dosyć często kupuję :) Najwięcej rzeczy mam z  H&M. Była tam dosyć fajna kolekcja :) Poza tym, że zakupiłam sobie różne rzeczy w sklepach z odzieżą to nie mogłam pominąć faktu, że mam chore gardło :(  Musiałam na chwilkę wstąpić do apteki po tabletki :(  Teraz tylko wystarczy się wyleczyć i będzie wszystko dobrze :) A jeśli już jesteśmy w temacie gardła, to mam dla Was miłą niespodziankę :) Czytałam wasze wspaniałe komentarze i wynikało z nich, że chcielibyście oglądnąć filmik, na którym śpiewam i gram na saksofonie. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa :) Tak jak chcieliście, wysłuchałam Waszych próśb i postanowiłam, że pierwszy filmik jaki nagram, będzie właśnie o tym jak śpiewam i gram :) Mam nadzieję, że się cieszycie :) Wiecie przecież jak bardzo zależy mi na Waszych opiniach kochani :3 Liczę na to, że nadal lubicie czytać moje wpisy :) Pamiętajcie, że to dzięki Wam mam zapał do prowadzenia bloga :) Dziękuję Wam serdecznie!! Mam do Was jeszcze jedną sprawę....
(niedługo zamęczę Was tymi sprawami hihi) wpadłam na taki pomysł, że zrobię post o nazwie:
 ''10 pytań od czytelników''. Polega to na tym, że przez ten tydzień wysyłacie mi pytania, na które chcielibyście znać odpowiedź :) Np.: Jak to się stało, że zaczęłaś pisać bloga?, Skąd czerpiesz inspirację na pisanie postów? O takie pytania mi chodzi. Jeśli chcecie o coś zapytać, po prostu napiszcie e-mail lub komentarz. Dla zainteresowanych podaję swojego meila:
carlyyy.m1@gmail.com

Zapraszam serdecznie, bo więcej taka okazja może się nie powtórzyć :) Kocham Was! <3

Carly M

Formularz kontaktowy

Obserwatorzy

Contact us

blogovin